Оснащення: плакати – завдання, фломастери, кольорові олівці, скотч, підручник, зошит, проектор, комп'ютер.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Хід уроку
І. Орг. момент.
ІІ. Перевірка домашнього завдання:
Діаргама - павук «Бароко, рококо в Україні»
ІІІ. Повідомлення теми і мети року
Сьогодні ми з вами на уроці познайомимося з особливостями стилю «класицизм»
ІV. Вивчення нового матеріалу
1. Довідкова інформація від вчителя
2. Робота в групах «Плакат думок»
Учнів об'днуємо в групи.
"Архітектори" досліджують архітектурні властивості класицизму за зображеннями архітектурних пам'ток класицизму.
"Скульптори" досліджують скульптурні властивості класицизму за фотографіями скульптурних пам'яток класицизму.
"Дизайнери" досліджують інтер'єрні властивості класицизму за фотографіями інтер'єру класицизму.
3. Презентування роботи груп.
V. Рефлексія.
VІ. Підбиття підсумків уроку, оцінювання роботи учнів.
VІІ. Домашнє завдання.
Прочитати § 23.
Комментариев нет:
Отправить комментарий